corul dor de doina al Asociatiei Orfeu

on Saturday, October 16, 2010 by giaxxon
 - No Comments

Mi-am dorit foarte mult sa vad ca romanii sunt organizati in afara tarii si am avut placuta surpriza de a cunoaste prin intermediul Dnei Angela Bratu, pe reprezentantii asociatiei Stefan cel Mare si pe cei de la Asociatia moldovenilor Orfeu, care la invitatia preotului Policarpos de la Biserica Sf. Gheorghe din Keratzini, au onorat auditoriul cu superbele melodii romanesti. Acestia au cantat in deschiderea festivalului, a fost o adevarata onoare la care au raspuns profesional.Am fost prezent in sala si am tras pe camera, dar calitatea video este a unui amator,de aceea cer scuze.

corul dor de doina part1

corul dor de doina part2


un articol despre eveniment publicat de RoMedia


Powered by Blogger.